Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2015-01-20

Praktisk och snygg förvaring till stickorna












Bilderna vill inte riktigt som jag vill! Mitten bilden är upp och ner och hur jag än vrider den innan den läggs ut i bloggen kommer den upp och ner här, så ni får ta det för vad det är.

Jag hade ett fodral till mina stickor i plast som jag gillade, men det hade gått sönder en del så jag började fundera på hur jag skulle förvara stickorna när jag inte kunde använda det fodralet mera.
Efter lite funderande så kom jag på att jag skulle sy ett liknande fodral i tyg. Sagt och gjort, så här blev alltså resultatet som jag är väldigt nöjd med! :)

// Kasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar