Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2013-10-06

Mitt pysselrum!

Nu tänkte vi börja med en ny serie här i bloggen några söndagar fram över, nämligen mitt pysselrum!

Först ut är mina barn med sitt pysselrum som vi har i garaget. Till min mans förtret så slängde vi ut allt annat i garaget och gjorde om ena halvan av vårat dubbelgarage till pysselrum till tjejerna.

Har satt tyg framför alla hyllorna för att få en trevlig känsla i rummet. Dessutom la vi grå konstgräsmatta på golvet för att få ett mjukare och mysigare rum.

Det pysslas flitigt i detta pysselrum vill jag lova.
 

 Johanna och Malin färglägger stämpelmotiv.

 
Josefin gör armband av muttrar.
 

 
//Sofia
 
Ps. Vill du dela med dig av bilder på ditt pysselrum är du välkommen att maila oss bilder och en kort beskrivning så lägger vi upp det i bloggen. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar