Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2013-09-10

Tvillingkort

Idag visar jag ett par "bodys" som jag gjort till ett par nyfödda tvillingtjejer.
Använde mig av papper från Core'dinations Whitewash-collection som har lite struktur. Jag tycker att det nästan ser ut som tyg, speciellt med den ljusbruna tonen under. Lite fint band runt hals, arm och ben, små blingstenar istället för knappar i grenen och ett litet "bälte" i en starkare färg kompletterade "bodyn".


Inuti har jag stansat ut en tag med en Spellbinders die så att man kan skriva en personlig hälsning.


Och min personliga stämpel fick plats på "rumpan"... :-)


Papper: Core'dination Whitewash "Picket Fence"
Stämpel: Personlig stämpel från Kreativa Ting
Övrigt: Spellbinder die (Labels Fourteen), stansar, blingstenar, band

:) Vivi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar