Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2013-04-21

Fortsättning följer...

För ett tag sedan lade jag upp lite kort med stämpelmotiv från Penny Black....nu kommer mera! Blev helt kär i det kitet och kunde inte låta bli att göra lite fler. Även dessa är i A6 fortmat, ett format som är snabbskapat då det inte ryms så mkt mer än själva stämpelmotivet!


Textstämpeln är från Amazing scrap! Ibland behövs det inget mer. Blomman under mössen är en stans från X-cut, scalloped circel punch. Den är grymt användbar. Här har jag använt den på 3" men jag har även en på 2". Använder båda flitigt i mitt skapande.


 Detta kortet är inte skapat i A6 format utan blir något mindre. Här har jag använt Spellbinders nestabillities och byggt lager på lager. Blomman är lite fint spetband som jag trädde på en tråd och drog ihop. Mitten fick bli en liten brad!

Såpbubblorna har ju givetvis fått sig en touch av Glossy accents!

På återseende med annat än Penny Black! Då visar jag en stämpelteknik som kan användas för att få något att se väldigt ljuvligt ut! Tills nästa söndag, ha det riktigt bra!

//Kasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar