Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2012-12-20

Mixed Media 2!

Här kommer den andra tavlan jag gjorde i samma veva som den första! Den går i andra färger och jag har inte använt en mask när jag lagt på spacklet utan en spatel (eller vad det heter)...

 Jag la på det helt fritt på 2/5 delar av tavlan.
 Sedan började jag måla med händerna en himmel.
 Jag bestämde mig för att limma dit ett hus av papper. Så jag skar ut delarna i papper och kladdade till dem lite med färg och stämplar.
Träden kommer från ett mönsterpapper, utskurna och lite kladdiga med färg. Mkt doodlande blev det och lite rubons med texter. Stämplade lite här och var, rörigt värre!! Men kul och ganska nöjd med resultatet. Lite washitejp fick vara med på taket oxå....

Så sätt igång och kladda nu då!!

Och så önskar jag alla läsare en underbart God Jul och ett Gott Nytt År!! Vi ses på det nya året allihop!! KRAAAAM!
//Kasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar