Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2012-10-08

Grattiskort

Här är ett grattiskort som jag skickat till min moster. Gillade hur fasters kort blev så det fick bli samma härliga papper från Fiskars på det här också. Moster bor även hon i Norrland så hon brukar också få ett kort med en bild på min dotter.

Eftersom jag inte hade tålamod att vänta tills jag införskaffat cardstock i rätt färg fick jag använda mig av mindre bitar än jag hade tänkt och nöden är uppfinningarnas moder så det blev ”gångjärn” av tejp som jag stämplat på och färgat in med både distress- och chalkdynor. :-)


Papper: Fiskars – Urban Acers Blvd/Floral, cardstock
Stämpel: Doodling 5 SD-A0957

:) Vivi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar