Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2012-09-01

Album sida. sida 1 & 2

Sida 1: Tittat ovanifrån. Dom små tagsen är ur mitt privata lager.
Satte dit dom så ni förstår hur själva idén med albumet.
 Här är den stora tagen utdragen ur högersidan på sida 1.
 Sida 2. Allstå baksidan av sida 1.
Här har jag dragit ut den stora sidotagen litegrann så ni förstär vart dom finns.

Detta är del 1 i mitt album.
Sida 1 & 2.

Detta har jag använt:
Papper: Naturfärgat Cardstock, brunt cardstock
             My Mind´s Eve- Lost & Found.
Övringt: Duttat kanter med Distress Ink Dyna- walnut stain
             Oval scallop stans som även är duttat i samma färg som ovan. ( privat stans )

Jessica
PS. vill ni veta hur ni viker dessa albumsidor så gå in på min blogg och titta.
Finns flera foton på hur du skall göra.DS.
http://www.jessicasipola.blogspot.se/2012/08/albumsida.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar