Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2012-08-30

Ringmuren


En layout utan mönsterpapper där jag istället använt Templates och Distress ink i olika färger för att göra som ett eget mönsterpapper. Jag har även sprayat på lite Glimmer Mist för att glittra till det lite. Fotografiet är från Visby ringmur så därför tyckte jag att denna Template med tegelstenar passade väldigt bra.
Material: Papper från Core´dinations Essentials i färgerna Valentine och Portal blue.
Template 6x6” Mini Bricks

Distress Ink i färgerna Broken China, Mustard seed, Barh door och Shabby shulters
Övrigt: Glimmer Mist Pearl. Blommor, brads och band hittade jag hemma i mina lådor.
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar