Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2012-07-23

Resedagbok

Nu i semestertider är det många som är ute och reser. Ibland långt bort och ibland bara till grannkommunen. Då passar det väl bra att ta med sig en liten resedagbok att plita ner lite resminnen i? :-) Kan vara kul att plocka fram till vintern sedan och påminna sig om vad man gjorde på resan.
Här har jag använt mig av ett papper som har färdiga journalsidor. Jag satte sidor av cardstock mellan dem för att få mer skrivyta och plats för att sätta fast bilder, på en av dem gjorde jag en ficka med utdragbar tag. Jag stansade hål och satte i ringar i ”ryggen” för att det skulle vara lätt att bläddra och skriva i boken. Några snygga band på ringarna och matchande band i taggen så är boken resklar!

Papper: Simple Stories Destinations, Core’dinations Blue moss + Tank
Stämpel: Drake kör bil, liten SD-A0938, Drake flyger höger, liten SD-B1391, Drake flyger flygplan SD-H0941

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar