Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2012-07-30

Grattiskort

Här visar jag ett grattiskort som precis jag skickat till min faster. Vi bor långt från varandra och ses inte så ofta så jag brukar göra kort med foton på min dotter som hon kan ställa upp i bokhyllan. Jag vet inte om den här kortvikningen heter något men den är perfekt om man vill få med ett eller flera foton! :-)

Har använt ett härligt papper från Fiskars som är både flockat och glansigt. På cardstocken har jag stämplat flera olika små doodlingar i ton-i-ton på för att få det diskret mönstrat.

Som stängning använde jag en dekorslinga med tunn ståltråd, pärlor och paljetter som jag satte fast med gluedots under pärlorna/paljetterna.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Papper: Fiskars – Urban Acers Blvd/Floral, cardstock
Stämplar: Doodling 3 SD-B0956, Doodling 5 SD-A0957, Doodling 13 SD-A0965
:) Vivi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar