Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2012-07-09

Grattis kort till en Kille

Hej
Ville visa en tips på hur man kan göra ett snyggt kort till en kille. Jag använde en ganska neutral stämpel som jag tycker passar till så mycket, som jag stämplade med i Vesa Guldfärg. Jag använde vitt Cardstock och la ett brunfärgad Corédinationspapper som "fotomatta". Sedan på med det läckra pappret som för övrigt har sådant kul namn "Ziggity". Lite bling måste man jag ha för att få födelsedagskänslan och så några blommor och band.
Papper: Vit Cardsock, Corédinations-French Roast, Kraft Fun Day-Ziggity.
Band-Offray
Brads: Making Memories
Bling: Gems
Stämpel: Grattisbakgrund SD-O0255
/Carina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar