Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2012-05-15

Konfirmationstider!

Ja nu konfirmeras många av landets 15 åringar. Förr var detta ett av de stora stegen in i vuxenlivet. Idag har det väl kanske inte lika stor tilldragelse ur den synvinkeln. Även om man som 15-åring vill vara vuxen är det rätt skönt att få vara tonåring oxå ;).

Jag har lite svårt för de kommersiella konfirmationskorten med kors och biblar på så jag valde att göra ett eget till en vän vars syskon skall konfirmeras snart. Hoppas att ni gillar stämpeln lika mkt som jag! Jag formligen avgudar den och fick vänta ett tag på att slå klorna i den, men nu är den min!

La La Land Crafts har gjort den och ni hittar deras stämplar i Kreativa Tings butik! Adress, öppettider mm hittar ni här.

Kortet har ett White Wash Corédinations cardstock som stomme. Sedan har jag valt papper från Prima. Charmens hade jag hemma men ni hittar säkert liknande hos Kreativa ting.
 
 Till tagen har jag använt en av Do Crafts stansar. Även den finns i butik!

 En fin spellbinders har fått stansa ur själva skrivdelen! Kreativa ting har ett stort utbud av spellbinders!
 Även detta är en av Do Crafts stansar.

Så det var allt från mig. Jag är inte en av de ordinarie DT men hoppar in då och då med inlägg så ni lär stöta på saker av mig ibland.

//Kasia aka Dalascrap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar