Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2012-05-06

Design Team medlem Carina

Hej på er.
Jag heter Carina och har fått äran att vara med och inspirera er läsare. Jag har scrappat i 3 år och är helt fast. Det är för mig en underbar slags meditation då jag försvinner i mitt kreativa space :)
Jag har en litet krypin på vinden där jag har min "atelje".

Jag gör mest kort, men vill gärna ta reda på foton och annat som jag sparat för att göra layouter. Jag är ny på att färglägga och provar mig sakta framåt, det är roligt. Jag är svag för papper, punchar och charms. Gillar också att göra sk Uppcycling, man tar något gammal och tråkigt och gör något nytt och roligt utav det. Tex gamla Pringelsburkar eller loppisfynd.
Min favoritprodukt just nu är Paperpen, med den kan man "hotta upp" vilken layout eller kort som helst. Jag hoppas att ni gillar det jag gör och kanske vi ses i butiken vid någon "demo".
/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar